tiistai 5. maaliskuuta 2013

Tekevälle sattuu ja tapahtuu!

Töissä ei tiskikone toiminu. Mies sanoi, että se ei pese.
Olin kassalla ja annoin ohjeita. Tarkista virheilmoitukset, pesuaine ja käytä kone poispäältä. Ei vieläkään mitään. Älä tilaa huoltoa, mä tulen eka kattomaan. 

No menin sinne sitten paljain käsin. 
Vedentulo hana oli kiinni. Okei, kone toimii. Vanhat vedet pois ja uudet tilalle. 

Downloading... Okei, vesi ei tuu ulos. Koneesta on tulppa pois, ja se pyörittää vettä koneessa normaalisti... =S 

Dip-It likoamaan ja konetta muutoma kerta kolmosohjelmalla(kuumin ja pisin). Ei mitään.. Turhauttavaa.

Kauhoin Dip-It vedet koneesta ja otin lattioiden pesua varten käytettävän vesiletkun. Hana kuumimmalle ja täydellä paineella. YES!! 

Hetken päästä huomasin mun kädet:

Kuva otettu kotikeittiössä, ei sentään töissä. =)

Kirvelevän punaiset, täynnä pieniä ärtyneen näköisiä pintasuonia...

Pelastamaan saapui mun ihana ystävä Locobasen REPAIR.<3


Aamulla kädet oli jo hieman paremmat.


Aamulenkin ja suihkun jälkeen tulos tämä: hilseilevän punainen. REPAIR-uusintaan. =) 


Aamulenkillä törmäsin Hakamaalla pajunkissoihin. Sää oli tehnyt tepposet. Viime viikolla täällä oli ihan sulaa, satoi vettä. Nämä raukat olivat jo pinnalta jäässä...



Pääsiäinen lähestyy ja täällä ollaan jo (lähes)valmiina! Sointuu ihanasti keittiön värimaailmaan tämä mun muna. <3 Ei voi kun hymyillä. =) Huomenna ois laastin vuoro, tänään ei vaan kerkee.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti