tiistai 23. huhtikuuta 2013

Postia Amerikasta!

Ihanaa! Neulovan Nartun postauksesta innostuneena selailin Etsyä sillä silmällä. Joskus olen sinne eksynyt esim. Vilman Sisäinen Villapaita -blogin kautta kun olen katsonut Vilman tekemiä ihania helmikoruja. Mulle oli uutta se, että siellä on myös käsityötarvikkeita myynnissä.

Olin aivan lovena(jos nyt noin hirveetä teinihypetyssanaa voi käyttää!) tekemiini löytöihin! Tilasin kahdesta eri kaupasta, Amerikasta ja Kiinasta. Amerikkalainen posti tipahti äsken postiluukusta. Sateenkaaren värisiä vetoketjuja. <3 


Mua on jo kauan tympiny, että Eurokankaasta saa vain tylsiä vetskareita. Hulluilla Päivillä kun piipahdettiin Helsingin Stockalla(joo, myönnän, eksyttiin munkkikahveille) niin löysin sieltä käsityöosaston. Siellä oli värejä, mutta ei haluamiani malleja ja pituuksia. 


Nyt sain mitä halusin! Näistä tulee kaikkea kivaa! =) =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti