torstai 3. huhtikuuta 2014

Ihmeiden aika ei ole ohi

Mies järjesteli eilen illalla mun jo nukkuessa oman vaatekaappinsa ja työpöytänsä. 

OHO! 






Tätä mä oon jo iteki miettiny välillä tekeväni, sillä lähes joka aamu toistuvat, missä mun paita, missä sukat, missä takki, missä kynä, missä teippiä, kyselyt on alkanu hieman kyllästyttää. Lisäksi nuo kaapissa koko ajan nököttävät vaatteet, joita ei tule käytettyä, voisi mun puolesta myydä kirppiksellä tai viedä Fidalle. Tai roskiin, osa niin karseita!

Vaatekaappi on melko tyhjä, sillä mies pyykkäili illalla. Kävi vaan eka pesuaineostoksilla, sillä ei kuulemma mun EcoBallsit kelpaa miesten hienhajun poistoon. :D Mun pitänee sit alkaa kehitellä hajunpoistavaa etikkapesuainetta ja luontoystävällistä valkaisuainetta. :) Aivonystyrät ja netin ihmemaailma hyörimään, ehkä jotain keksitään. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti