keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Liisa IhmeLöytöjenmaassa



Aamulla, roskiksesta. Ihana! Syy roskikseen hylkäämiseen selvisi sisällä. Koko kori oli ohuen vaalean homeen peitossa ja haisi. Suihkuun ja kloriittia niskaan.(Meidän koko hirsitalo pestiin kloriitilla ennen maalausta, homepesu;)) Kuin uus, pari pientä laskosta on toisesta kyljestä lähteny, mut ei se mitään! Mä en tiedä vielä mihin tätä tarviin, ehkä tästä tulee mun lankakori talveksi? Manna on kovin kiinnostunu tästä. 



Sininen kylmälaukku naapurin roskalavalta kesäkuun alussa, ihan kunnossa, ei edes hometta sisällä. Toisella puolella vielä tuotetarrakin, melko ruma, sitä ei tarkene esitellä. Käy meille, ehkä joku päivän kun opin oikeasti spraymaalaamaan niin suihkautan tämän ihanan vihreäksi.


Keksipurkit ja laukku, nämä vasta löytöjä ovatkin! Ihan Fidalta, ja eivät oo jäämässä mulle. ;)


Oulussa Kontista kaivelin ihania keittokirjoja. Makuelämyksiä on modernia suomalaista ruokaa, vielä en paljoa oon vilkassa, maksoi 5€ en voinu jättää hyllyyn. :)


Tälläsiä lintusia ja ihania kukkasia meille lenteli H&M Home verkkokaupasta.



Nämä lyhdyt oli just Fidalla hinnoteltu ja lähti mun kainalossa kohti Oulua, äiti tai sisko saa näistä syysillan terassille iloa. Vain 15€ yhteensä!


Tällänen hurmaava tarjoitin sai reunoille kultaisen sprayn. Ois ollu melkeen parempi ilman sitä maalia, sillä en oo vieläkään hirveen hyvä siinä. Aina jää joku reuna roikkumaan kun maalia hurahtaa liikaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti