sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Hiusmalliutta

Ilmottauduin jo vuosi sitten hiusmalliksi. Sillon laitoin, että mun hiuksia ei saisi valkaista eikä leikata ihan liian lyhyeksi. Viesti tuli takaisin, sori, jos et oo avoimin mielin tulossa, sulla on liikaa vaatimuksia ja tää ei oo tilauskampaamo, niin ei kiitos.

Otin asian hieman itteeni, enkä jaksanu yrittää uudelleen. Nyt tänä keväänä laitoin taas viestin. Tehkää mitä vaan. Heinäkuussa tuli viestiä takaisin, että tervetuloa, laitatko kuvan vielä tulemaan.


Nappasin nopeasti tämmöisen kaamean kuvan.

Kokemus oli paljon mukavampi tietyllä tavalla mitä osasin odottaa. Mallit valittiin ihan sillä perusteella, että kelle pystyisi tehdä mitä ja kuka suostuu mihinkin malliin, ketään ei pakotettu. Pitkien hiuksien leikkausmalleja oli hyvin vähän.

Kaikille laitettiin väriä. Jopa mulle!



Ihanan säihkyvä, tykkäsin!


Tälläinen oli lopputulos. Pari juttua jäi tilaisuudesta harmittamaan. Olisi ollut kivaa ennen värin päähän laittoa infota, ettei väri päässä saa liikkua mihinkään. Ei siis edes vessaan. Kolme tuntia koivet ristissä. Värjäsivät kolmella eri vaalentavalla värillä tuota vaaleampaa suortuvaa mun etuhiuksiin.

Meikkauksen aikataulutus myös oli pielessä. Mä en saanu meikkiä, mikä jäi harmittamaan. Ilmoituksessa mainittiin myös, että vaatteet lavalle saisi tilaisuudesta. Ei mitään puhetta vaatteista. Tulin vain perus kotikuteissa ja muut tytöt ykköset päällä.  Noh, ei sillä mitään, ois vaan ollu kiva tietää.

Nyt väri on jo kulunut pois, olisi melkeimpä kivaa säväyttää hieman uudelleen, mutta huomaan että väri hieman vaikutti hiukseen. Varsinkin tuohon "valkaistuun" tupsuun. 

Mä oon taas ensiaskeleissa kohti lantiopituisia hiuksia. Ehkä joskus. Ikuinen hiusten kasvattaja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti